2013年2月5日 星期二

蓮峰廟的一段澳門崔氏源流

日前, 和中山華叔一班去蓮峰廟, 教他們如何開"天眼", 在那裡睇出一堆崔氏歷史.大師華本來不去, 一聽到開"天眼", 即刻跟住, 素來, 只有佢教人, 呢次....... 哈哈!! 

開"天眼"!, 看似十分簡單, 雖然只是"單反天眼", 如果沒ISO, 光圈, 快門,長火, 腳架等一大堆東西配合, 一樣睇唔到, 最後, 當然要找到"方位"啦, 大師給我激死道:, '咁叫開天眼!!!', 我哈哈的說," 上面黑'麻麻' , 難道你有甚麼好計." 佢回應說, '咁又係'. 總之, 大家知道了蓮峰廟值理會, 這個澳門官廟的歷代首事(即今日的會長), 由明代至清末, 有一堆崔氏宗親把持, 大家都高興一番便是了.

上次為了呢段明代源流, 巧遇華叔於番禺祠堂, 一老一嫩, 一中山一澳門, 祖籍在沙頭, 真是95+8, 除了祖宗指引之外, 都沒甚麼可以解釋.

 之後, 又去到另一間古廟, 睇碑文內的捐獻紀錄. 我好快咁, 呢度, 哥度, 將數個崔家善長點出. 華叔呢位中山寫譜人, 見多識廣, 即刻指著某行說, 呢個名, 佢係邊處, 有條橋用佢名, 即係亞邊個老豆. 當然, 是名人.

大師華, 又捉住我, 快D寫本書出版, 大家睇啦.

那一位名人老豆, 又係叫阿"華", 但後面有一個"根"字.
識他兒子的很多, 但好似我咁, 識到他的父親, 真係除左講古或者報夢之外, 冇得解釋.


沒有留言:

張貼留言